Samenaankopen Zorgbedrijf Roeselare

Het Zorgbedrijf plaatst jaarlijks heel wat aankopen (overheidsopdrachten) in de markt. Het betreft hierbij vaak raamcontracten waarbij ook de mogelijkheid wordt voorzien voor andere besturen om hieraan deel te nemen.

Verloop

Zo’n samenaankoop verloopt via een vast stramien . Dat stramien werd opgelijst in de informatiebrochure omtrent samenaankopen. Hierin zijn ook de voorwaarden voor deelname opgenomen.

Geplande opdrachten

De lijst met opdrachten die het komende jaar gepland staan, vind je hieronder. Interesse voor deelname doorgeven kan tot aan de datum naast de opdracht. Interesse wordt eveneens aangegeven via aankopen@zbroeselare.be.

omschrijving Opstartdatum dossier Gunningsdatum opdracht
Open raamovereenkomst levering onderhoudsproducten en -materialen Q4 2019 Q2 2020
Open raamovereenkomst aankoop papierwaren Q4 2019 Q2 2020
Klein keukenmateriaal en disposables Q4 2019 Q2 2020
dranken Q2 2020 einddatum huidig contract 30/11/2020
vlees en gevogelte Q2 2020 einddatum huidig contract 30/11/2020
zuivel Q2 2020 einddatum huidig contract 30/11/2020
groenten en fruit Q2 2020 einddatum huidig contract 30/11/2020
verse vis en visproducten Q2 2020 einddatum huidig contract 30/11/2020
klein medisch materiaal Q2 2020 einddatum huidig contract 16/05/2020
onderhoudsproducten keuken Q3 2020 Q1 2021
tilliften Q3 2020 Q1 2021

Deelnemen

Wanneer een bestuur beslist om deel te nemen aan een opdracht is het de bedoeling dat de overeenkomst voor de samenaankoop ondertekend wordt teruggestuurd via aankopen@zbroeselare.be . Je vindt deze hier.